2014. október 6., hétfő

LX.rész

Bridget-tel buliba készültünk.Több órán át ültem a fürdőszobában , áztattam magam a kádban , többször megcsináltam a hajam , rengetegszer átöltöztem , míg egy váll vonással minden mindegy alapon bólintottam a tükörben.
Egy fehér magasított derekú szoknyát egyszerű fekete új nélkülit vettem fel , fekete magassarkúval.A hajam egy részét hátracsatoltam , kifestettem magam majd kimentem a fürdőből.Niall ült az ágyon.
-Hát te ?-kérdeztem , mert úgy volt , hogy később jönnek értünk.
-8 óra ..-vigyorgott .-Mennünk kéne ..-húzott magához s ráérősen megcsókolt.
-Nem nagyon sietsz .-vigyorogtam.
-Maradhatunk..-húzta fel a szemöldökét , s sokat sejtő mosolyra húzta a száját.
-Gyere .-röhögtem fel majd megfogtam a kezét s kihúztam a szobából.
Lent vártak a többiek , meglepetésemre Bridget is készen volt.Gyönyörű volt.Ugyanolyan ruha volt rajta , mind rajtam , csak piros felsővel.haját kivasalta s felkötötte.
-Hűűha .-kacsintottam rá , felnevettünk majd valahogy elindultunk.Elég sokat utaztunk míg végül odaértünk.És szokás szerint nem ismertem senkit.Nagyon jól éreztük magunkat .Mivel ezzel az érettségi sikerét ünnepeltük a fiúk engedték , hogy igyunk egy keveset ..Nos igen ..Bridgettel tényleg keveset ittunk , de olyan ütőset , hogy szédültünk eléggé. Amikor mentünk haza fele , láttam egy ismerős arcot .De Niall berángatott a kocsiba , így nem ismertem fel.De valamit tartott a kezében és minket nézve vigyorgott.Egyáltalán nem törődtem akkor vele.Beültünk a kocsiba és elhajtottunk.

-Hannah .rontott be egy óriási ordítás közepette Bridget a szobámba.
-Miiaz ?-ugrottam fel.
-Eltűnt a pénztárcám és fogalmam sincs hol van , és minden iratom  benne van .
-Akkor előkerül , nyugii.-álltam fel megpusziltam majd elmentem felöltözni.Mire lementem reggelizni Niall és Zayn is ott volt.
-Kicsim-ültem le rögtön az ölébe.-Szeretlek.öleltem meg szorosan.
-Mindennél jobban .-adott egy puszit.-De mi jött rád?
-Semmi ..-mosolyodtam el.-Nézzünk filmet.
-Mi addig vissza nézünk a buliba ...hátha megtaláljuk.-mondta Zayn.
-Oké.Felmentünk a szobánkba és kerestünk egy filmet.Csillagainkban a hiba .Ezt a filmet néztük és szó szerint végig bőgtem az egészet , és még Niall is megkönnyezett .Amit sose láttam még , ezért még jobban elérzékenyültem.Ezt a meghitt pillanatot a csengő zavarta meg .Lementem de senki nem volt ott csak egy csomag .Eléggé meglepődtem.Vissza mentem Niallhez és együtt bontottuk ki a csomagot. Bridget pénztárcája volt benne , minden iratával , pénzével együtt ami elég furcsa volt.És egy cetli.
"Hmm!Cím , név , fontos dátumok elérhetőség ..már mindent tudok , és így érdekesebb a játék !"Lesápadtam és nagyon megijedtem , rögtön hívtam a Bridget-et.

 Későre de nincs meg az előzőhöz a 4 komi :(ami elég rossz mert semmi visszajelzést nem kapunk..Aki olvassa a blogot és tetszik tegye meg , hogy komizik mert ez igy nagyon nem joo:-j Köszönjüük :)

1 megjegyzés:

  1. maf
    idesekomiztam
    watwat
    ezért nem jár pogácsa :((
    brühühü
    sajnálom.
    na de ettől a nagy hibától eltérve
    nagyonnagyon jó lett :3 imádom csak így tovább <3

    VálaszTörlés