2015. január 7., szerda

LXIV.rész

Idegesen nyitottam ki a mosdó ajtaját majd vissza mentünk az asztalhoz.Bridget leüllt a helyére , és én is ezt tettem volna ha Niall , melett a helyemen nem az a csaj nevetett volna Niall minden  egyes szaván.
-Khm.-köhögtem erősen feltűnően.
-Oh bocs.-nevetett fel a lány majd Niallhez fordúlt mondani akart neki valamit.
-Tempósabban .-fogtam meg a szék háttámláját.
-Bocsi..-szólt meglepetten a lány.Felállt.arra számitottam , hogy elmegy de amikor megláttam egy pót székkel kőzelit felénk teljesen kiakadtam .És ez csak a kezdet.
-Arébb mennél?-nézett le rám.
-Nem.-röhögtem fel hitetlenűl.
-Ugyan mért?
-Mert nem fogok arébb  menni mert itt nekem jó.Nekem itt a helyem.a barátom mellett..-vetettem egy gyors pillantas Niallre.A lány szemében rögtön észrevettem valamit, valamit amiből sugárzott , hogy ellenszenvet érez irántam.
-Niall?-pillantott rá felvont szemőldökkel mind aki magyarázatot vár.Én meg teljesen lefagytam.elképesztő , hogy nem ismeri senki  mégis pimasz , szemtelen és igen éles nyelvű-Legszivesebben erőteljesen kapaszkodtam volna bele a hajába.
-Daisy..-kezdte Niall félénken.-Ő a barátnőm.Hannah.-mosolygott rám.
-Aha.-nézett végig rajtam , majd buszkén nézett a szemembe.-Nos akkor Niall ..beszélünk  majd .Jobb társaságban ...-nézett le rám lesajnálóan.
-Daisy ...vonszold már dolgozni a csinos kis fejed ..Rengetegen vannak és nem ezért vettelek fel.-sóhajtott fáradtan Rick majd várakozó pillantást vetett a lányra aki kacsintott egyet Niall felé majd elment.-Kikészit.Ezért van , hogy én ..és nem a bátyád..-biccentett Jack felé aki a púltnál mosolygott Daisynek.-választ ember...Mért engedtem neki?-nézett ránk.Mi csak vállat vontunk én meg felnevettem .Lehajolt hozzám adott egy puszit az arcomra.-Csak mert érzem , hogy te is igy vagy vele.-röhögött majd elment.

Mindannyian csendben ülltünk.Feszülten ülltem a helyemen .Niall vegig a pohárral játszott az asztalon .Csupán néha pillantott fel , tekintetével keresve valakit , ami mindig Dasisyn állapodott meg.Engem meg megfolytott a düh .
-Niall.-szólitottam meg .
-Igen ?-nézett rám.
-Ki ez ?
-Egy régi ismerős...
-Ex barátnőőőő.-nyújtotta az ő betűt Louis  és elhúzta a száját.
-Aha , elvagytok..-néztem Niallre szúrós tekintetel.
-Csak rég találkoztunk..
-Most bepótóljátok..Mit bámulod folyton?Szereted még?-néztem rá kiváncsian.
-Jézusom Hannaah ..Nem szeretem . Ne csináld a féltékenységi jelenetet.És nem pótólunk be semmit..nincs mit.Már régen volt.
-Örülök..Nézd Niall ismerlek.Láttam , hogy néztél rá.Nekem ehhez nincs kedvem .Jóéjt.-megpusziltam Bridgetet majd haza mentem .

Otthon az ágyamon feküdve próbáltam visszatartani a könnyeimet.Borzasztóan idegesitett ez a csaj.Smsem jött.Elvettem a telefonom s megnéztem Bridgettől jött egy SMS.
" Neharagudj szivem :(muszáj volt...megölöm mindkettőt mindjárt.A srácokat is idegesiti...:/"ehhez az üzenethez egy kép volt csatolva.
Elképesztő ideges lettem , lassan legőrdűlt az első könnycsepp az arcomon amit a többi követett , mig el nem aludtam.


***

Azota 2 nap telt el , hogy felbukkant Daisy és mindössze kétszer találkoztam Niallel.az egyik az véletlen volt a másik meg csupán az okból történt , hogy Liamék áthivtak.Velem ellentétben Daisy , rengeteget találkozott vele.Én meg kezdtem úgy érezni , hogy nem kimondottan de vége a kapcsolatunknak .
Komás , kisirt fejjel sétáltam az étterem fele.hiába vagyunk Londonban , hiába esik mindig , itt is szokott meleg lenni.
Bár egy kicsit fújt a szél , igy egy egyszerű kék , térdnél szakadt farmer nadrágot , fehér újnélkülit vettem fel.
Az étteremhez érve bementem , majd nagyon meglepett amit láttam. a púltnál Daisy áltt Niall és Rick társaságában .Rick éppen a púltba verte a fejét egymás után többszőr , amikor felpillantott és észre vett engem és elmosolyodott.
-Ahh megmentőőm .-rohant felém majd felkapott az őlebe és megpörgetett.Hangosan felnevettem majd amikor lerakott oda hajólva hozzá megpusziltam.Elengedve őt a púlthoz sétáltam , áthajólva rajta éppen érkező bátyámnak is adtam egyet majd Niallékre pillantottam.Mindketten engem néztek .Egy magabiztos , büszke mosolyt villantottam rájuk.
-Heelló.-köszöntem.
-Pici.-mosolyodott el Niall , nekem meg az egekig szaladt a szemöldököm  s akaratlanul kitőrt belőlem a szánakozó nevetés.-Miaz ?áltt meg mellettem.
-Semmi..Esetleg gratulálhatok ?-néztám átt a válla fölött moslyogva Daisyre.
-Még is mihez ? Miről beszélsz?
-Mióta felbukkant nem találkoztunk ...de vele te annál többet..rémlik?
-Csak összefutottunk néha , meséltünk ezt azt...Rólad is meséltem.-mosolygott rám böszkén .
-Aha ..jó.-mondtam majd a pulthoz fordúlva szóltam Ricknek , hogy adjon egy üveg Colat.
-Tessék.rakta le elém.-Találd ki hova viszlek ma este.-kacsintott?
-Hova viszed?-előzött meg Niall .Rick amolyan most én beszélek mosolyal fordúlt Niallhez  , majd vissza hozzám.
-Jonathan Davis , esetleg ....-sétáld ki a púltból vigyorogva .
-Kooorn .-kezdtem sikitani .

-Aha ...van 2 jegyem ...te vagy az egyetlen aki szereti őket ebből a társaságból.Ha Niall nem bánja .-pillantott ismét rá.
-Persze , hogy nem .Tudom , hogy szereti ...Cserébe ..ma átjönnél...-nézett rám félénken.
-Ha nem jövök ide és nem találkozunk eszedbe se jutok.
-Neharagudj .-szomorostott el .Én meg a szememet forgatva mentem oda hozzá és megöleltem .-Ott leszek .-Indúltam ki  de eszembe jutott valami igy egy oriási ordités kozepette ugrottam Rick nyakába -Köszönömm.-öleltem meg majd végűél tényleg elmentem.

3 megjegyzés:

  1. imádom a drága szöszi Niallt
    de ő és a csaj (ble)
    de ne merje bántani Hannaht
    mert berontok a történetbe és szétcsapom őket péklapáttal
    hehe
    xddddd
    nagyon jó rész lett, folytatást mihamarabb puszi :DD

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. KOOOORN
    Rick decuki volt
    Niall meg kapja be ch
    Ch
    Ch
    Msgcsapkodom :$$
    Nade nagggyon varom a kovit es imadlak titeket hogy folytatjatok

    Puszika:
    Nagy Ádam nője

    VálaszTörlés