2016. június 16., csütörtök

LXV.rész

LXV.RÉSZ

Körülbelül 10 óra fele kellhettem fel. Napfényes reggelre ébredtem. Miután kimásztam az ágyból, kihúztam a függönyt és  alig láttam a napsütéstől. Igen, azért még reggel van.
Lementem a konyhába ahol mindenki ott volt már rajtam kívül. Nem voltak túl frissek, úgyhogy szerintem ők is most keltek.
- Bridget, beszélhetek veled - reggeli után? - nézett rám Hannah
- Persze - bólintottam.
***
- Szóval ,miről van szó? - dőltem neki az ajtófélfának, és a karjaimat keresztbe fontam a mellkasom előtt.
-Nos, csak jó hírem van hála istennek. Tegnap este voltam Niall-nél és kibékültünk, ma  este pedig Richcsel megyek. Korn koncertre- jelent meg egy hatalmas mosoly az arcán.
- Örülök, hogy jól alakulnak a dolgok- mosolyodtam el halványan.
Hirtelen a bejárati ajtó csapódását hallottuk kintről, majd Louis lépett be a nappaliba.
- Jóó lányok, szedjétek össze egy napra való cuccotokat megyünk a vadasparkba- jelentette ki.
- Okéé, de ezt ki döntötte el,és mikor beszéltünk meg ilyet? - ráncoltam össze a szemöldököm, mert nem értettem, nem emlékeztem rá, hogy megbeszéltünk  egy ilyen programot.
- Mi döntöttük el, és soha nem beszéltük meg. Most úgy döntöttünk hogy megyünk és pont- vont vállat. Belőlünk meg kitört a nevetés. Ekkora hülyét, istenem.
Nem volt ellenvetésünk a dolog ellen, de ha lett volna, akkor is mennünk kellett volna, szóval beültünk a srácok kocsijába és  az állatkert felé vettük az irányt.
A belvárostól elég messze van a hely, ezért kb. 20-25 percet utaztunk, mire megérkeztünk, aztán még sorba kellett állnunk a pénztárnál. Miután megkaptuk a jegyeinket, beléptünk a hatalmas, kovácsolt vas kapun.
***
- Soha többet nem megyek oda vissza. - nyavalyogtam, mikor kijöttünk a hüllőházból. Ahol nem csak kígyók és krokodilok és egyebek voltak, hanem pókok meg mindenféle gusztustalan bogár.
- Még egy szó, és visszaviszlek és beraklak a madárpókok közé. - nevetett Zayn- Na jó, nem, tudod hogy szeretlek. - ölelt át.
- Én is nagyon szeretlek, Malik- néztem rá furán.
- Várjatok, hol van Louis? - nézett körbe Niall.
- Ott van - mutatott Liam a majomkifutóra.
Szemmel megkerestük Louist, aki épp az egyik csimpánzt vette az ölébe és úgy nézett ki nagyon közeli kapcsolatba kerültek egymással.
Szólni akartunk Louisnak, hogy elhagytuk és csatlakozhatna hozzánk, amikor Harry közbevágott.
- Ne legyetek gonoszak. Ezt nekünk meg kell érteni, hiszen végre megtalálta az igazi családját- mondta meghatott hangon. Mire mindenkiből egyszerre tört a röhögés.
Louis Hazza megjegyzését mintha meg sem hallotta volna, drámaian elbúcsúzott újonnan szerzett " barátaitól" , majd csatlakozott hozzánk és továbbmentünk.
Továbbmentünk, következett a madarak háza. Minden nyugodtan ment,addig, ameddig Hannah barátnőm vállára rá nem szállt egy madár és egy óriási visítás kíséretében futva menekült a tollasoktól. Mi pedig fejvesztve rohantunk utána. Valamikor sikerült utolérnünk, és megállt.
- Azt hiszem mára elég volt az állatkert- látogatásból, menjünk haza- közöltem lihegve, és ezzel mindenki egyet értett, úgyhogy megkerestük a kijáratot és hazamentünk.
***
Este segítettem Hannah-nak készülődni a koncertre. Kivasalta a haját,fekete bőrnadrágot vett fel, hozzá egy bakancsot és Korn-pólót persze. Egész este fel volt pörögve és arról dumált hogy milyen jó lesz, úgyhogy amikor indulnia a kellett, kikísértem az ajtóig, jó szórakozást kívántam neki, majd becsuktam az ajtót és elment.
4 komi és új
Tudom, hogy semmi cselekménye nincs, a történet nem haladt előre, meg szerintem ez a rész elég szar is lett, szóval sorry:((
~Briguss

2 megjegyzés:

  1. NEM LETT SZAR TE MOKUSKEREK
    Louison besirtam xdddd
    MEG HARRY ORDITOK EMBER XD
    Rohadt jo lett hallod xd
    Imadom 😂😂😂
    NA JO LOUISON MEG MINDIGY NYERITEK XXDDDDD

    EN IS AKAROK KORNRA MENNI :(((

    NA SIESSETEK MOKUSKEREKEK

    Puszinyuszi:
    Piqué nője

    VálaszTörlés
  2. csá, ide is megérkeztem *napszemcsisszmájli*
    förszt of ól
    egyáltalán nem lett rossz, nagyon kis cuki rész lett :DD
    kettő
    vadaspark pls XDDDDDDD
    sünök és kacsák for life
    hármas
    MIAFASZ LOUIS XDDDDDD
    végem van gec
    Hannanak meg jó szórakozás
    pussszancs puszedli :*

    VálaszTörlés