2016. július 5., kedd

LXVIII. rész

Cristof távozása után mindannyian leültünk a nappaliba és csendben voltunk. Mindenkinek rengeteg gondolata volt, ami pár perc után egyszerre tört ki belőlünk.
-Hogy jártál te egy ilyen emberrel ? - fakadt ki Rich.
-Nem hibáztathatsz , fiatal voltam-mondtam. Majd mind nevetni kezdtünk.
-Nevettek. De én utálom -mondta Rich.
-Ahogy mindannyian , de örüljünk , hogy vége van- mosolygott Niall .
-Na jó én megyek, elmesélem a bátyádnak a történteket -állt fel Rich majd oda jött hozzám és megpuszilt, amitől furán éreztem magam. Elpirultam. Nem értettem , mindig megpuszil vagy megölel mielőtt elmegy, de most más volt-Sziasztok.
-Megyünk mi is szerintem- állt fel Zayn és kimentek az előtérbe, ahová Bridget követte őket , hogy elbúcsúzzanak.
-Én maradok- nézett Niall rájuk , majd rám. Én hálásan mosolyogtam rá , mert örültem , hogy marad. Nem szerettem volna egyedül lenni most. Felmentünk a szobámba. Becsuktam az ajtót , ledőlt az ágyra en meg leültem mellé.
-Annyira szeretném kipihenni , vagy elfelejteni a történteket. Egy kis szabadság rám férne.
-Hát menjünk el- bámulta a plafont.
-Mégis hová? - nevettem.
-Menjünk...például Egyiptomba...Te is szereted , én is. Pihenjünk. Ránk fér.-ült fel izgatottan.
-Hát ... nem rossz ötlet.
-Add a laptopod- nem értettem miért, de felálltam, és oda vittem neki az említett tárgyat. Bekapcsolta majd böngészni kezdett , figyeltem mit csinál de felnevetett és elfordította a gépet maga fele , úgy , hogy én ne lássam.
Már 10 perce babrált vele , meguntam.
-Kérsz valamit enni? -kérdeztem miközben feltápászkodtam az ágyból.
-Nem- mondta úgy , hogy rám sem nézett.
Lementem és felkaptam magamra egy kabátot, szóltam Bridgnek , hogy elmegyek kajáért, és hozok neki is. Az utcára kilépve jó kedvem lett. Csodás idő volt . Így úgy döntöttem nem taxival, hanem gyalog megyek el az étteremig. 20-30 perc elteltével ott is voltam. Az étterem belterében nem voltak olyan sokan , de a teraszon annál többen. A pulthoz lépve köszöntem a bátyámnak, akinek a tekintetéből kiolvastam , hogy már tudott mindenről.
-Ne mondj semmit , jó kedvem van , ne rontsd ell- mosolyogtam , ő sóhajtott.
-Jól van, mit szeretnél? -kérdezte.
-Kajáát.
-A szokásosat? Bridgetnek is?-indult a konyha fele.
-Igen- kiáltottam utána, és felültem a bárpult előtti székre.
-Te mit keresel itt? Hol a herceged?-jelent meg mellettem Rich .
-Kajáért jöttem, és elvette a laptopom, és fogalmam sincs mit csinál. Képzeld el megyünk Egyiptomba -virúltam.
-Oh. Az remek Hannah- mosolygott de nem volt őszinte.
-Mi bajod? - néztem rá kérdőn.
-Hannah...nézd ..tudnod kellene valamit -kezdte , nagyon megijesztett, majd felnevetett- Hát..vigyázz magadra..tudod meleg van ott , meg mit tudom én mi- majd ott hagyott. Utána akartam menni, de jött egy smsem Nialltől , hogy készen van, és siessek. Közben meg Jack is meghozta a rendelésem, így hagytam és nem mentem utána.

-Mennyi lesz? - mosolyogtam rá a bátyámra.
-Takarodj- nevetett és ott is hagyott. Úgyhogy fogtam magam, és haza mentem.
-Meghoztam- mentem be Bridgethez.
-Köszii-mosolygott, majd távoztam és bementem Niallhöz.
-Kész vagyok , foglaltam szállást , repülőjegyet , találtam hajó túrát a Níluson , elintéztem mindent. Úgyhogy már 2 nap múlva indulunk.
-Mi? Mégis , hogy hoztad ezt össze kb egy óra alatt ?-pillantottam az órámra .
-Ugyaan..-kacsintott majd magához rántva megcsókolt.


                                                                                 2 nappal később
-El fogunk késni Hannah, gyere már-kiáltott fel Niall.
-Jövök- szaladtam le a hatalmas bőröndömmel.
-Mehetünk- adtam neki egy szájra puszit.-Bridget drágám , 1 hét és jövök , légy jó lány- öleltem meg barátnőmet.

-Vigyázzatok magatokra , hívj amikor tudsz- puszilt meg majd beszálltunk a taxiba és elindultunk a reptér fele.

5 megjegyzés:

  1. Új olvasó✌✌✌
    Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon IMÁDOM, szóval NAGYON 😍👑💗😂😂
    Hannah a kedvencem az első résztől fogva (na jó nem..amikor a szereplőket olvastam, már akkor a kedvencem lett xd) És amúgy mint kiderült egy napon van a "szülinapunk" :D - Január 24 -
    Szóval a lényeg, hogy nagyon hamar hozzàtok az új részt👑👑👑
    Xoxo 〽

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, amúgy Richet annyira imádom, úgy ossze illik Hannaval ^^

      Törlés
    2. Örülünk , hogy tetszik és nagyon köszönjük ! Mindkettőnknek jól esett!💕❤

      Törlés
  2. Nagyon joo lett
    Vigyazzanak Egyiptomba mert megeszik oket a krokik lol
    Siessetek puszii ♡

    VálaszTörlés